Ätcoach, Frisk från ätstörningar, Kostrådgivning, Livsträning, Mat

Coachning & kostrådgivning

Kostrådgivning_coachning

Nu står våren för dörren och jag är i fullt gång med förberedelserna inför hösten då jag även kommer vara igång med coachklienter!

Jag har skrivit lite om det här tidigare: Nya Tider för bloggen & mig

Just nu bygger jag en ny plattform och klurar bland annat på hur jag ska göra med den här bloggen och om jag ska starta en ny blogg som är mer kopplad till företagets hemsida.

Hmm, svårt beslut! 😉

Vad tycker ni?

Vill ni ha kvar den här bloggen som den är? Jag ser ju att det är imponerande många besökare här varje månad trots att jag inte är så bra på att uppdatera lika ofta som förr…

Eller är det bättre med en helt ny blogg? Jag kan ju iof låta den här bloggen ligga kvar här och sedan skicka vidare besökare till nya siten? Vad tror ni om det?

Namnet Vägen från 37 kg var ju högst aktuellt när jag var som mest aktiv för cirka 7-8 år sedan och börjar kännas lite gammalt om jag ska vara helt ärlig…

Samtidigt är bloggarkivet välfyllt med många inlägg som jag själv ännu idag tycker är intressanta att läsa igen. Allt som jag skrev då, grundar mig idag och påminner mig om en period som är en väldig viktig del av mitt liv och den jag blivit idag.

Ätcoach.jpeg

När jag läser mina gamla blogginlägg blir jag väldigt ödmjuk och känner stor tacksam inför det liv jag lever – vilket förstås är väldigt annorlunda jämfört med hur allting var förut.

Idag har jag ju bildat familj med man & barn – något jag aldrig hade kunnat drömma om eller ens tänka mig när jag stod mitt i stormen av sjukdomen.

Tänk hur saker och ting kan ändras – men förstås inte av sig självt utan det måste komma från sin egen inre kraft. Därefter måste man såklart vara beredd på att göra det tuffa jobbet som krävs.

För att bli frisk måste man äta!

Tro inte att det finns något annat sätt än att äta för att bli frisk. Personer som säger något annat lurar bara sig själva…

Som sagt kommer jag vara igång med coachning & kostrådgivning i aug/sept.

All info & detaljer kring upplägget kommer jag skicka ut under sommaren till dem som har föranmält sitt intresse.

Är du intresserad och önskar förhandsinformation så klickar du här.

Må så gott så länge och ta hand om er därute!

4 thoughts on “Coachning & kostrådgivning”

  1. Tack, nu går det att kommentera igen 😉

    Skulle bara säga, ta inte bort bloggen! Läser den ofta för att få motivation och påminnas om att det faktiskt går att bli bättre.

    Gillar bloggen jättemycket så snälla låt den ligga kvar!

    Kram ❤

  2. Längtar tills du drar igång med coachningen!
    Jag har inte kunnat kommentera alls förut tyvärr. Är för att du har WordPress.
    Ha gärna kvar denna blogg men du kan ju alltid länka till den i din nya om du vill.
    Stor kram Ida

Kommentera

