Personligt

Julmys 2016

julbak-2016

Hej på er!

Vi är redan inne i december och tiden går så fort – snart är det dags att gå in i nästa år.

Just nu har jag en ganska hektisk period då jag håller på att vidareutbilda mig och planerar jobbkalendern för 2017 samtidigt som jag rest en del i vårt vackra land. Under tiden försöker jag balansera vardagen så gott det går med familj & bebis 🙂

Därav bloggtorkan som uppstått den senaste månaden. Bättring framöver utlovas!

Njut nu av december fina ni.

Tänd många ljus, boka in tid i kalendern för att bara göra mysiga saker om t ex julbaka, gå på en julkonsert, spela alldeles för mycket julmusik och julpyssla!

Kanske är det i år som du till julbaket 2016 ska göra ditt alldeles egna pepparkakshus (tips, finns fina mallar att låna på nätet). Dekorera det med skumtomtar, non-stop, M&M:s och/eller massvis med marsipantomtar. Bomull passar fint som snö utanför husknutarna…

4 thoughts on “Julmys 2016”

Kommentera

