1 thought on “Julklappstips: Presentkortet Livsträning”

  1. Tänkte bara säga att du är grymt stark och jag är väldigt imponerad av dig! Jag har aldrig utvecklat någon djup ätstörning men jag minns att det var tufft i tonåren, det kändes som om var och varannan petade i maten och man själv gjorde likadant. Detta har väll förföljt mig upp lite i åldern men jag känner, att nu med åren (är 23 år), att ju mer jag tillåter mig desto starkare blir jag. Jag hoppas att du känner likadant och kan njuta av vad livet har att ge! Keep up the good work! 🙂

Kommentera

