Självhjälp

Till dig som undrar

Det här blir ett kort men viktigt meddelande.

Vill först och främst rikta ett stort varmt tack för alla fina mail och förfrågningar som fortsätter trilla in i inboxen trots att aktiviteten på bloggen varit nere under en längre period.

Ni ger så mycket av er själva att jag själv bara kan hoppas på att en dag kunna få ge tillbaka minst lika mycket kärlek som ni ger mig. Det är min målsättning och jobbar i detta ögonblick hårt för detta – bara så ni vet! 😉

Då jag får många frågor om vad som händer i mitt liv idag, hur min stödverksamhet för sjukdomsdrabbade och anhöriga fungerar, priser, tid på väntelistan, etc. så ber jag er ödmjukast att ha en gnutta mer tålamod samt hålla kolla här för löpande info.

I höst kommer det ske en del förändringar som jag mer än gärna vill berätta om och verkligen hoppas att ni ska få nytta och glädje av.

Mer info inom kort.

Under tiden hoppas jag ni njuter och tar tillvara på det som är kvar av sommaren – detta är min favoritårstid på året!

 

10 thoughts on “Till dig som undrar”

  1. Åh så glad jag blev att du uppdaterat!

    Vill tacka igen för att du tog dig tid i våras – du är en sån fantastiskt fin person och inspirerar verkligen.

    Ser fram emot det som komma skall!

    Hälsningar
    Carola W

  2. Vad bra att jag tydligen står kvar som följare av bloggen, blev glatt överraskad av ett nytt inlägg! 🙂 Jag har faktiskt varit inne och läst några gamla inlägg under sommaren när jag behövt lite pepp, råd och motivation. Hoppas att allt går din väg med det du har planer för, och en fortsatt trevlig sensommar!
    Kram Johanna

  3. Tänk vad lycklig jag blev när jag i morse som vanligt gick in på din blogg för att ladda för en ny dag mot ett friskt liv.
    Du ger redan nu massor hopp, glädje men för mig något ännu viktigare ett stöd som jag inte tror jag skulle kunna få någon annanstans. Att läsa om dig är som att någon annan sätter ord på allt jag själv lever i.
    Ser framemot nya uppdateringar.

    Tack för att du vill, vågar och orkar dela med dig av din resa.
    Hoppas för allt i världen att du lyckas med dina projekt och att du nu är frisk en gång för alla.
    Många varma och tacksamma lycklig önskningar från en trogen läsare.

    Tack för att du finns och orkar/vågar dela din resa med alla andra

    1. Jossan feedback som din är bland det härligaste man kan få när man skriver en offentlig blogg – orden värmer oerhört mycket och går rakt in i hjärtat. Tack för att du lämnade ett så fint avtryck innan du kilade vidare ut i cyberrymden

      Och ja var så säker – det kommer att komma ännu mera!

  4. Även jag är glad att du fanns kvar bland mina bevakade bloggar. Blev just påmind om hur du räddade mitt liv där för 1-2 år sedan. Hur jag låg ett steg efter din egna utveckling hela tiden. Gjorde som du skrev. Tog in dina goda råd och sög på dem dag och natt. Idag är jag en levande människa åter. Men lust, vilja och möjligheter. Sjukdomen har jag tagit farväl till. All tacksamhet till Dig för det.

    1. Det är så viktigt att det framkommer att det faktiskt går att bli frisk – alltför ofta hör man bara om hur svårt och omöjligt ätstörningar är att komma loss från.

      Tror inte det är sunt att matas med negativa budskap konstant – du skapar själv dina möjligheter i livet och gör bäst i att stänga av omvärlden emellanåt och fokusera på vad just du tror och känner är rätt för dig.

Kommentera

