Självhjälp

Vara Där

Där, Där, Där…

– DÄÄÄÄÄR!

Efter att bloggen legat nere några veckor och många har mailat och bett om access till webbplatsen, ligger den nu uppe igen.

Anledningen till att det plötsligt krävdes lösenord för att komma åt den är för att jag testat runt med lite olika plattformer, layouts, design och innehåll för att få sidan så användarvänlig som möjligt.

Bloggen ser nu ut som vanligt igen och jag har blivit 100 gånger rikare med bra idéer om hur jag vill att sidan ska se ut och fungera i fortsättningen.

Tycker det är bra om det går att göra något bra av allt det här som skett under nästan ett helt decennium.

Är väldigt tacksam över all positiv feedback jag fått och fortfarande får från er läsare genom åren.

Ni är guld!!!

/Anna

12 thoughts on “Vara Där”

  1. Du anar inte vad glad jag är över att jag kan läsa alla dina fina inlägg igen! DU är anledningen till att jag är frisk idag! Tack snälla Anna!

  2. Vad kul att du uppdaterar igen och att arkivet finns tillgängligt! Fick din senaste uppdatering via Bloglovin och blev tom lite besviken när bloggen inte var tillgänglig just då. Vad bra att du numera kan hjälpa andra som coach! Jag läser till läkare så jag hoppas att jag kanske också kan hjälpa andra i framtiden =)

    Ha det bra!

  3. Hej Anna! Åh, jag blev SÅ glad när jag kunde komma in på bloggen idag. Har följt dig nästan ändå från start och har verkligen älskat din blogg. Blivit så glad och peppad av att läsa det du skriver. Jag tycker om att du har ett ”existentiellt” perspektiv på friskhetsprocessen, att det i slutändan faktiskt handlar om hur man vill spendera den lilla stund man fått här på jorden. Njuta och skratta eller plåga sig själv i ensamhet? Det är ju trots allt ens eget beslut och ens eget ansvar. Ibland när jag inte kan bestämma mig för vad jag ska äta funderar jag på hur du skulle ha gjort och då går det lättare. Du är helt enkelt en förebild för mig. Om det någon gång blir aktuellt med en bloggträff i Lund/Malmö skulle jag gärna vilja komma!

  4. Vad glad jag blir när jag hittar en sån här blogg! Ska läsa igenom den från början till slut. 🙂
    Jag hade själv ätstörningar får något år sedan, och var då bara 11/12 år gammal. Det känns helt sjukt. Jag spydde upp i princip all mat jag åt och åt ändå knappt någonting. Gick ner ca 15 kg på några månader bara pga svält (dvs, jag tränade inte). Ångrar det som fan idag. Har fortfarande kvar massa tankar och mina revben syns fortfarande. Har även massa hår överallt. 😦
    Men bara det lilla jag läst från din stärker mitt självförtroende lite. Hoppas kunna bli fri från alla tvångstankar så småningom. 🙂

  5. Underbart att din blogg äntligen är tillgänglig igen! Den tomhet och ensamhet jag kände när den ”försvann” är svår att beskriva. TACK!

  6. Hoppet över ger en inte; Glider fortfarande in här i förhoppning om att du ska uppdatera med ett litet livstecken och bara berätta kort hur det går för dig… Hoppas bra! Kram

Kommentera

