Anorexia, Ätstörningar, Ätstörningscoach, Frisk från ätstörningar, Självhjälp

Nyhet – Ätstörningscoach

ätstörningscoach

– Jaaaaaaaaaaaa!!!!

***

Det har blivit verklighet.

Sedan flera år tillbaka arbetar jag med att hjälpa drabbade att bli friska från ätstörningar.

Om du är intresserad av att anlita mig som ätstörningscoach (klicka för mer info) eller föreläsare (klicka för mer info) är du välkommen att kontakta mig via formuläret.

Coachingen skräddarsys alltid utifrån dina behov och mål.

Kontakta mig så återkommer jag med mer info. Din intresseanmälan är inte bindande. 

25 thoughts on “Nyhet – Ätstörningscoach”

  1. Jag blev också så glad när du hade uppdaterat! Har varit underbart att följa din blogg. Och en grymt bra idé med ätstörningscoach! Lycka till med allt.

  2. Underbart att se dig uppdatera! Har saknat din blogg så enormt! Låter som en fantastisk idé också. 🙂 Är det bara till för Stockholmarna? Hoppas det går bra med företaget! Hade själv velat jobba inom ett sådant!

  3. Åhh vad roligt att höra ifrån dig! Så himla bra att du vågar satsa på det här eftersatta området.
    Hör av dig om ni ska utöka med Linköping och behöver uppbackning =)
    Lycka till!
    Kram

    1. Hej!
      Ska du ha någon mer blogg träff? Jag har flyttat till stockholm o är mycket nyfiken på att delta på någon träff : ) vänliga hälsningar Sofia

  4. Vilket bra initiativ har själv funderat i de banorna att ha en coach eller bli!!
    synd jag inte bodde närmare är ju en bit till göteborg
    lycka till KRAM LINA

  5. Jag är så glad över att du lyckats med din ide. Tror det kommer blir super!
    Vill bara säga att jag har klickat mig in på den här bloggen flera gånger i veckan även efter att du slutat blogga fram till nu, och läst igenom gamla arkiv och kommentarer, och det har hjälpt mig enormt! Du har faktiskt en hel del att ta åt dig äran för i min friskutveckling. 🙂
    Jag vet också att du nu har gått vidare från bloggen, men det skulle vara jätteroligt om du någon gång får lust att skriva en ”update” om ditt tillstånd nu, hur allting igår med ditt liv och så.
    Ta hand om dig!

  6. Stort grattis till det! Lycka till! Så roligt att höra om bra saker som händer för drabbade. Jag arbetar själv inom ABK, Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakt och vet vilket stort behov av stöd som finns!

  7. Hej! Mitt namn är Viveca och jag har en liten fråga…hur blir man ätstörningcoach ? Är detta något man bli bli även som privatprson ?
    Jag bor i halland och jag upplevar att det är väldigt dåligt med hjälp för människor med ätstörningar här. Har själv inga problem, men min lillasyster är just nu nere på 37kg, som du var.
    Hade varit jättesnällt om du vill/orkar maila eller svara i min blogg.
    Vänliga hälsningar

  8. Hej, mittt namn är kristina och jag är mamma som är orolig för min 30åriga dotter.
    Hon har haft ätstörningar i tre år, trenar och promenerar hela dagar, är alldrig hemma.
    har inga vänner och hatar sig själv. undrar om du skulle kunna hjälpa mig .

    Tacksam Kristina

Kommentera

