Ätstörningscoach

Det är min början.

Kära Ni,

Det har blivit dags för mig att kila vidare.

Egentligen hade jag tänkt låta det förra inlägget bli de absolut sista raderna som skrevs här. Men för att det inte ska kvarstå några frågetecken så skriver jag nu ut det i klartext:

Tack hjärtligaste alla som valt att följa Vägen från 37 kg!

Mitt liv och min resa fortsätter på annan plats.

Inte här.

Men vi kommer att mötas igen.

Dock utan din vetskap att det faktiskt var jag som en gång var ”hon den där Anna”.

Bra Bäst så.

För er som vill ha mer av Vägen från 37 kg så garanterar jag att även fast att det inte längre skrivs något mer på just den här webbplatsen så kommer både min penna och hjärnceller även i fortsättningen att gå glödheta.

Tack än en gång alla som följt med på den här resan!

Tack alla fantastiska läsare, andra skarpa bloggare & journalister (ni vet själva vilka ni är), kritiker, sponsorer och samarbetspartners.

Utan er skulle min jakt efter det friska livet inte ha varit hälften så spännande att genomföra. Ni har kryddat mina mentala och fysiska förändringar bara genom att finnas där. Satt guldkant på en annars svår och lång kamp.

Men hörrni, det gick till slut…!!!

För framtida förfrågningar, krönikor, artiklar, intervjuer, etc når ni mig även fortsättningsvis på: vagenfran37kg@spray.se

Jag ser fram emot vårt möte.

Varma & innerliga tankar från mig!

/ Anna

www.vagenfran37kg.wordpress.com

23 thoughts on “Det är min början.”

  1. Härligt till att du har vunnit livet tillbaka! Grattis! Hoppas att vi får se mer av dig snart! (hoppas, hoppas, hoppas!) Lycka till med allt! Stor kram!

  2. Det kommer absolut att bli lite tomt i bloggosfären när du inte längre skriver på denna blogg längre. Men stort tack för att jag fått vara med på Din resa. Grattis till livet =) Kram Li

  3. Tack för allt du har gett mig! Du har varit en av mina idoler och ledstjärnor, så modig och stark! Tack tack tack!!!!

  4. Det är klart att ett stort hålrum lämnas kvar efter någon som dig. Jag har kikat in här varje dag i över ett år.

    Men jag vill återigen tacka dig för att ha hjälpt mig på vägen, varit en tröst när allt känts hopplöst, en inspiration och glädjespridare.

    Önskar dig all lycka. Du förtjänar det bästa! Efter att ha grävt ner sig i en allvarlig ätstörning, stannat där och sedan tagit sig ur den visar på en sån stor potential. Jag tror på dig!

    Tack! (A)

  5. Ett stort hjärtligt tack för bloggen och mina vamaste lyckönskningar med resten av livet. Jag gläds enormt för din skull. Du gjorde det!!!!

  6. Jag har bara följt dig under de 2 sista månaderna, då jag själv börjat min resa, efter 20 år med ätstörning och träningstvång. Du gav mig den rätta motivationen för att faktiskt våga ta steget att bli frisk. Jag vill tacka dig – det finns inget tillräckligt starkt ord – och önska dig all lycka till med ditt nya liv. Jag har hittat ett mantra för mig själv. Svaret på frågan ”vad är meningen med livet” = ”Att LEVA livet”. Detta försöker jag leva efter nu. //kram

  7. Hej Vägen-Anna,
    Du har hjälpt mig och inspirerat mig. Jag vågade börja på MHE mycket tack vare din blogg. Många kramar och lycka till!

  8. Ett stort tack till dig för alla kloka råd och all inspiration! Din blogg kommer vara saknad.
    Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du kan fortsätta vara stark, modig och full av livslust.

    Kram

  9. Tack för allt! blir så inspirerad av dig och när jag ser att du blivit frisk. Det peppar mig till att kämpa extra mot det friska. Nu känner jag att jag är en bit på vägen. Mindre ångest, mindre kontroll och vågade en kula glass utanför matschemat idag också! wiie!

    Snart, snart är jag lika fri som dig!

  10. Jag hoppas verkligen att det går bra för dig nu Anna!
    Tack så hemskt mycket för alla tips, bra ideer och framförallt, motivationen att bli frisk!
    Kramar Linnea.

  11. Tack så mycket för de peppande inläggen! Du är verkligen en inspirerande person som gör att man vill bli frisk, för sin egen skull! Att hitta tillbaka till sitt gamla liv har aldig varit så lockande som när jag läser din blogg!
    Ha de bäst, och all lycka till dig!

  12. Åh, Jag önskar dig verkligen ett underbart liv… kan inte med ord beskriva hur mycket din blogg har hjälpt mig på min resa mot ett friskt liv! alla de gånger jag läst igenom gamla inlägg och kommentarer och blivit lugnad och lärt mig saker… TACK.

  13. Hej!

    Åh! Härligt. Jag blev så glad över din blogg. Känner igen och med dig, då jag efter allt för många år slavat under ästörningar. Har själv startat upp en blogg då jag, liksom du, ville betona det friska i dess sanna mening. Förstår att du nu är på gång att vandra vidare, men tänkte ändå fråga om jag kunde få länka till din?

    All lycka till dig i fortsättningen!

    Thea

Kommentera

