12 thoughts on “Den kom”

  1. Om jag bara hade ditt tel nr skulle jag ha slängt mig på luren och ringt dig nu!

    Jag tror inte riktigt att du fattar själv faktiskt hur stort som du har gjort den här bloggen till.

    Jag vill kramas med dig ikväll – läääääänge…

  2. GRATTIS! Som tidigare kommentar säger: jag hoppas verkligen att du gläds och ser det som ett framsteg! Låt heller inte kroppen fortsätta utvecklas om den så ”tågar vidare”. Detta är friskhetstecken, absolut, men det betyder inte nödvändigtvis att processen är över.

Kommentera

