media, Självhjälp

Claras eget radiogodis!

Stilig header à la UnderbaraClara, eller hur?

Åh, vad jag har längtat efter den här dagen!

Idag är det nämligen äntligen premiär för UnderbaraClaras nya radioprogram ”Husmorsskolan”.

Jag tycker det är så roligt när man får höra sina favoritbloggare ”live”. Man tänker: ”Var rösten som man hade föreställt sig?” eller ”Gav personen samma intryck som i bloggen?

Själv lyssnar jag betydligt mer på radio än jag ser på vanlig tv eller webbtv. Jag har ett gäng radiofavoriter och stenkoll på i princip SRs hela radioarkiv (så fråga gärna om ni vill ha tips på program!).

Clara gör ett grymt bra jobb  i etern och är precis lika härlig och framåt som jag hade föreställt mig.

Så har du svårt att komma på hur du ska fylla på plussidan på ditt MåBra-konto den här veckan? Se då till att ladda ner podcasten och låt Claras pigga röst och härliga entusiam smitta av sig.

Det ska jag göra!

2 thoughts on “Claras eget radiogodis!”

  1. Om jag själv får välja radiokanal väljer jag P3. Framför allt för att jag gillar deras mix av musik. Jag gillar Hanna och Martina i Morgonpasset. Har laddat ner ett antal av programmet ”Verkligenheten” som jag ligger och lyssnar på när jag skall sova. De har många bra dokumentärer men hinner tyvärr bara lyssna på en bråkdel av dessa. I somras gjorde jag något jag länge tänkt göra, nämligen att lyssna på alla sommarpratare. Det var givande!

  2. Jag har en fråga som har med sömn att göra, också en av livets må-bra-förutsättningar så det går ju i samma genre… here it goes: har du något tips på hur man kan göra när anorexitankarna börjar snurra på kvällen i sängen när man är supertrött och bara måste somna snabbt..? Vänliga hälsningar från en sömnberövad. Kram!

Kommentera

