Självhjälp

Vinn chokladkalender från Chokladfabriken


Kalaset och firandet av UnderbaraClara-stipendiet fortsätter i bloggosfären!

Från och med idag har två personer chansen att vinna en chokladkalender från Chokladfabriken.

Det är snart advent och själv har jag varje år alltid haft min egen adventskalender. Den här traditionen kommer aldrig att brytas .

 

Finns det något roligare än att i hela december få börja varje morgon med att öppna ”Dagens Lucka” och se vad som döljer sig där bakom?

Skillnaden mot andra kalendrar är att Chokladfabrikens choklad är cirka hundra gånger lyxigare (och godare såklart…!).

Dessutom är kalendrarna läckert designade och fina att ha framme t ex på väggen i köket. Ytterligare guldstjärna får Chokladfabriken för att man har valt choklad som är helt ekologisk.

Vinnaren har att välja på om han / hon önskar sin chokladkalender med mörk 70% ekologisk choklad från Valhrona eller varianten med mjölkchoklad 42% ekologisk från Felchlin. Värdet är 125:- styck.

För att vara med i tävlingen ska du svara på tävlingsfrågan:

Vad är ditt bästa recept med choklad?

Alla som svarar deltar automatiskt i utlottningen. Observera att svaren kan komma att publiceras på bloggen.

Du mailar ditt svar + ditt namn + emailadress till: vagenfran37kg@spray.se

Skriv ”Chokladkalender” i ämnesfältet.

Tävlingen stänger kl 18.00torsdag den 25/11. Vinnaren kontaktas därefter via mail.

Lycka till!

5 thoughts on “Vinn chokladkalender från Chokladfabriken”

  1. En sådan chokladkalender hade inte varit fel 🙂

    Vill tacka dig för all den styrka du visar i kampen mot ätstörningen. Det har hjälpt mig själv mycket att läsa dina inlägg och jag har följt dig i över ett år nu.
    Ta hand om dig 🙂

  2. Åh. Jag vill ha! Jag vill framför allt våga! Tyvärr fel tid. Eller? Kanske spelar det ingen roll. *Resonerar med mig själv* Jag väntar just nu på en plats i slutenvården för min ätstörning, och om det blir nu innan jul så har jag kanske ingen glädje av en sån fin kalender. För jag lär ju inte få ha med den på avdelningen…el, jag vet att man inte får ta in nåt i matväg där. Men egentligen, jag kan väl ha den hemma och öppna när jag är på permissioner. Och jag hinner garanterat öpnna luckor innan också. Kanske kan det bli en utmaning för mig. För just nu vågar jag typ inte äta alls.
    Förlåt för mitt babbel… Tycker det är en rolig tävling, och jag har aldrig sett såna fina kalendrar innan, de vanliga har ju bara billigt och inte så gott godis i.

Kommentera

