Ätstörningscoach

Saturday morning


En lördag helt i min smak.

Sovmorgon nästan till kl tolv (vet inte riktigt vad som hänt med mig… sist jag sov så länge var på helgerna under mina tonårsår!).

Därefter äter jag frukost / brunch och läser tidningen minst en timme. Invigde ett nytt te (från NK) som ni tidigare tipsat om.

Teet heter ”Cheesecake” och är ett grönt te med nyanser av citron och yoghurt.  Tyckte smaken lät lite skum först men det var gott och smakade  fräscht. Sen att det är just från NK är av mindre betydelse då teaffärerna som finns runtom i stan har minst lika goda teer.

Tävlingen om chansen att få gå på inspirationskvällen Free Your Mind är avslutad.

Det blir Kristin från Nynäshamn som följer med mig till Rival på måndag.

Stort grattis!

För övrigt väldigt roligt att få läsa blandningen på personerna som ni skulle önska höll i en föreläsning. Det var alltifrån Martina Haag, Emma Igelström, Emma Pihl, Carolina Klüft, Robyn till Mark Levengood, m.fl.

Om du inte vann den här gången ska du inte misströsta. Du har fortfarande chansen att vinna ett presentkort från Saltå Kvarn (tävlingen stänger i morgon).

I morgon kommer dessutom en helt ny tävling upp!

En ledtråd:

Jul + choklad = ?!

Ha en skön lördagkväll, ni får svaret på frågan i morgon…

2 thoughts on “Saturday morning”

  1. HÄrlig start på lördagen!
    Läste ikapp mig lite på din blogg idag och angående förra inlägget och detta med att hitta ett socialt nätverk igen – hur har du gjort – hur gör man egentligen?? Jag blir tokig för jag känner mig fortfarande så där som du beskrev dig då, ensam utan någon och trots att jag har lämnat ätstörningen. TYcker jag har provat det mesta men det är svårt att skaffa sig nya vänner när man kommit upp lite åldern. Nu när jag försöker ”bjuda in mig själv” känns det bara konstlat och som att man är ett ”påhäng” Har du några konkreta tips?
    Kram!

    1. Det ÄR fortfarande jättetufft, ska inte säga något annat. Men det blir sakta, sakta, sakta bättre för varje månad som går.

      Jag ska svara mer utförligt i ett separat inlägg, det är en viktig fråga du tar upp.

      Stor kram!

Kommentera

