Ätstörningscoach

Vägen från 37 kg – snart i ny version!

Tack för all feedback igår på ämnet framtida föreläsningar.

Det verkar i varje fall inte som att det kommer bli alldeles folktomt i lokalen den dagen som det väl blir dags – otroligt peppande att få höra!

Generöst av er att inte hålla inne på era tankar. Trots allt är de dessa som räknas och som måste lyssnas på för att kunna åstadkomma alla förändringar framöver.

Nu blir inte mycket mer skrivet än så här ikväll.

Jag sitter och pillar med bloggen, funktioner, layout och utseende.

Det är lite pysslande men i morgon när ni kikar in här är det en uppdaterad och fräsch ”Vägen från 37 kg” som möter er.

Välkomna tillbaka snart!

2 thoughts on “Vägen från 37 kg – snart i ny version!”

  1. hej! jag skulle vilja veta hur det påverkar en i yrkes å vardagslivet att ha ätstörningar. skriver om det i skolarbete plus att jag behöver veta. sen vill jag gärna prata med dig om hur jag kan hjälpa min kompis. kram!

Kommentera

