Självhjälp

Bloggprojekt inför 2010/2011

Hej vänner!

Vill återigen tacka för de senaste dygnens alla gratulationer, hjärtliga kommentarer och mail.

Att bli så här intensivt uppvaktad är definitivt inget jag är bortskämd med.

Jag är så upp över öronen lycklig och samtidigt smått frustrerad över att det är så förbannat svårt att uttrycka ren glädje i ord!

Men hur som helst så tror jag nog ändå att ni har fattat rätt bra vid det här laget att jag har blivit smått ”berusad” av lycka den senaste tiden. Lagom till att vardagen drar igång så börjar jag sakta ta mark och gå ned för landning igen…

Helgen har varit bra på så många olika sätt och i helgen förenade jag nytta med nöje när jag träffade coola och übertrevliga Ewonne, chefredaktör för Tjejzonens blogg Tjejkraft.

Vi sågs över en god frukost på Petite France (tack Niclas och ”Fri” för tipset) för att prata om kommande projekt och idéer inför det som återstår av 2010 och inför 2011.

Det blev många värdefulla och kreativa timmar ihop. Om det blir så som vi planerar så kommer vi förhoppningsvis snart att kunna presentera lite roliga saker inom en snar framtid.

Allt gott så länge!

/Anna

3 thoughts on “Bloggprojekt inför 2010/2011”

  1. Åh, jag ser med spänning fram emot kommande projekt! Jag tvivlar inte en sekund på att de kommer vara värda att vänta på.

    Och vad roligt att ni valde Petite France, verkligen! Hoppas ni gillade det lika mycket som jag!

    Många kramar

Kommentera

