Ätstörningscoach

Fortsätt följ min resa!

Fortsätter pushar, som jag gör ibland, för att ni ska lägga till mig på Bloglovin.

Har ni inte redan gjort det så klickar ni bara på tjejen nedanför.

Vet själv hur det brukar vara när man väl har hittat och klickat sig in en gång på en blogg. Man tänker att ”Äsch, den adressen kommer jag enkelt ihåg…”

Men sen går det ett par dagar och så vips har man helt plötsligt glömt bort hur man hittade dit…?! Varning för Alzheimers…

Bloglovin är iaf helt gratis och påminner dig så fort någon av dina favoritbloggar (t ex min kanske..?) har uppdaterat.

 

bloglovin

Fortsätt följ mig!

3 thoughts on “Fortsätt följ min resa!”

Kommentera

