Ätstörningscoach

Dina tre bästa ”klokord”?

Johanna utmanar mig på mina tre bästa klokord :

1. ”Inbillade problem ÄR enklare än verkliga. Varje dag får du en ny chans att välja att tänka annorlunda och varje gång innebär en ny chans att förändra dig själv.”

2. ”Din framtid kommer se exakt likadan ut om fem år som den gör idag så länge du fortsätter att tänka och agera på samma sätt som du gör just nu. Har du idag en tillräckligt hög livskvalitét för att du ska vara nöjd?”

3. ”Lev NU och inte så många år i förväg.”

_______________________________________________________

Jag utmanar:

(och hoppas samtidigt inte jag tar mig vatten över huvudet nu, men det skulle vara intressant att få de här personernas tre bästa klokord)

Olof Röhlander – Mentalbloggen

(Ni som ständigt letar nya motivationsbloggar och coacher. Bästa helgtipset!)

Christina – Stina i London

(Ni som är nyfikna på att göra något annorlunda, kika in hos Stina och låt er inspireras!)

Isabella Löwengrip – Blondinbella

(Behöver ingen närmare presentation. Men visst vore det intressant att få höra hennes tre bästa tips när hon får välja fritt från alla de triljoner områden som hon har kopplingar till)


5 thoughts on “Dina tre bästa ”klokord”?”

Kommentera

