Ätstörningscoach

Framtidsplaner för hösten


En fartfylld höst står för dörren!
***

Ett tiotal latte har jag hunnit svepa den här sommaren, nya glassorter har testsmakats  för första gången, härliga timmar vid poolen har hunnits med, ett råmanus har tagit form och jag är piggare och gladare än på länge.

Jag är så utvilad och redo jag bara kan bli. Jag vill ta tag i hösten och allt som väntar på mig nu!

I morgon börjar jag jobba på riktigt igen. Så det är helt enkelt dags att återigen plocka fram kaffekoppen och anteckningsblocken, slå på jobbmobilen, putsa skorna och fräscha upp garderoben med några nystrukna skjortor.

Jag känner på mig att det blir en spännande höst. Mycket spännande.

Vad har ni själva för tankar kring hösten?

Kommentera

