Mat, Träning

Jag har slutat knarka

Efter ett år har jag äntligen slutat knarka hälsa och träning.

Jag är fri.

Träning är inte längre min drog.

Jag är inte dömd till att vara träningsmissbrukare livet ut.

Jag har bevisat både för mig själv och min familj att jag faktiskt kan träna i måttliga mängder. Idag var det t.o.m länge sedan som tvångspromenaderna ägde rum.

Jag börjar bli en normal människa. En lustig känsla.

Mer om träning skriver jag som sagt i morgon.

P.S Såg att ni är över 90 personer som numera följer mitt liv och äventyr via bloglovin. Vilket är helt sinnesjukt. Förra månaden toppade dessutom besöktsstatistiken alla tidigare rekord med nästan 25 000 besökare (mycket tack vare Bloggkommentatorernas länkning i slutet av juli).  Bättre 1 års present än så här kunde jag knappast få!

Du som ännu inte följer Vägen från 37 kg kan göra det genom att klicka på ikonen nedanför.

Tjänsten är gratis.

bloglovin

3 thoughts on “Jag har slutat knarka”

  1. Förstå vad du har åstadkommit!! Det är stort. All slit o allt kämpande som du lagt ner varje dag, varje timme, varje minut genom att hela tiden välja att gå din väg o trotsa ano. Målmedvetenhet o fokus ger resultat. Jag är så glad för din skull:)! Har du klarat detta kommer du att klara vad som helst.
    Keep on fighting:)!

  2. Du är helt fantastisk! Har följt din blogg i någon månad nu. Varje gång jag kikar in (varje dag) blir jag alltid mer motiverad och glad. Jag fick diagnosen anorexia nervosa förra året och gick i behandling i jan, feb, mars i våras tills jag fyllde 18 och fick klara mig själv.

    Vi vet ju alla att vissa dagar är svårare än andra. Din blogg hjälper inte bara dig utan även mig varje dag. Tack för allt och GRATTIS !

Kommentera

