Ätstörningscoach

Kostar bloglovin pengar?

”Hej

jag är en väldigt undernärd anorektiker enligt läkare som kämpar med att bli fri…din blogg är jätte motiverande.

Hur gör man så att melj skickas till mig när du lägger in nya inlägg? kostar det?

Tack för att du kämpar och ger männsikor hopp!

Kram Evelina”

Evelina, du kan följa mig på Bloglovin.

Det funkar så att varje gång jag uppdaterar bloggen så ser du på bloglovin att jag har skrivit ett nytt inlägg. Vet inte om man även kan välja att bloglovin skickar automatiska mejl till en utan att man behöver logga in först? Någon klok läsare som vet kanske?

Bloglovin är gratis. Du följer Vägen från 37 kg genom att klicka här.

P.s Vi har snart gått från 50 till 90 prenumeranter på bara några dagar. Jättekul med så många nya följare, mycket välkomna är ni!

Kom ihåg, om ni undrar något släng iväg ett mail eller en kommentar. Jag svarar nästan på allt, även om det kan dröja lite ibland.

Kommentera

