Ätstörningscoach

100% ätstörningsfri

Jag skrev ju i går att vi har bytt boende.

Vi har checkat in på Vann, ett Spahotell som ligger en bit utanför Lysekil.

Inom de här fyra väggarna är jag 100% ätstörningsfri. Vet att det kanske  låter lite förmätet men så är det i alla fall. Få saker får mig att må så bra som när jag bor och reser riktigt bra.

Lyx och avkoppling står på dagens schema!

Efter att ha levt som en skogsmulle sedan en vecka tillbaka med salta bad, lingonskogar och Bohusläns vackra klipplandskap börjar jag smått ledsna på den svenska naturen, även om den ÄR helt fantastiskt (så verkligen inget att klaga på där). Men just nu har jag fått alldeles för mycket frisk luft och vill bara duscha och ligga i spa:et hela dagen.

Känslan att på kvällen få bädda ner sig i frasiga nytvättade hotellakan och på morgonen få äta frukost utomhus när solen håller på att gå upp  är svårslagen.

Jag lägger upp fler bilder under dagen.

5 thoughts on “100% ätstörningsfri”

Kommentera

