Ätstörningscoach

Grymma ni är!

God morgon bloggen!

Vilka små solstrålar ni är.

Vi har redan förstärkt vår tappra lilla trupp sedan jag skrev förra inlägget om bloglovin igår kväll.

bloglovin

Följ Vägen från 37 kg på bloglovin!

Jättekul att se, jag blir såklart jätteglad. Tack vännerna!

Det uttlovade bildregnet här från Båstad kommer upp senare idag.

Nu ska jag sörpla upp det sista av min latté. Sen blir det en uppfriskande promenad här i omgivningarna.

Vädret är inte helt på topp idag men det gör inte så mycket. Det ska faktiskt bli skönt med en badpaus, min solbrända hud behöver det.

Kommentera

