Mat, Självhjälp

Bloggen växer!

bloglovin


Kom igen, följ oss andra och klicka på Eiffeltornet!

***

Efter några timmars bilkörning har jag äntligen installerat mig i Båstad.

Och jäklar vad folk här är och vilket röj, men det är bara roligt. Jag känner verkligen att jag lever när jag vistas runt och med människor. Jag ser vad jag går miste om så länge jag håller mig för mig själv så den här miljön är bara nyttig för mig.

Så fort jag kom fram blev det en runda ner för att titta en stund på kändisvolleyn på stranden. Därefter blev det några timmar på stranden (boken blir skitbra, jag lovar). Har hunnit med att bada tre gånger idag. Vattnet är så varmt och väldigt skönt för en isbit som jag.

Förresten, innan när jag tittade in på bloglovin såg jag att vi har uttökat vårt gäng sedan igår. Vi är nu ÖVER 60 i den här lilla klubben – emot ätstöningar men för självhjälp!

Stor tack till alla er som väljer att regelbundet prenumerera på Vägen från 37 kg. Det värmer att så många trots allt tror på att det faktiskt går att bli helt frisk från ätstörningar och att vi inte nöjer oss med ett ”halvbra liv”, ett liv där vi fortfarande har en släng av ätstördhet.

Tillsammans ska vi fortsätta kämpa och bevisa för alla dem som fortfarande tvekar eller anhöriga som har slutat tro och hoppas på att vi någonsin ska slå oss helt fria. Jag lovar, en dag äger vi alla våra egna tankar till 100%. Vi kommer lyckas så länge vi kämpar och aktivt fortsätter göra nya val i vår vardag, vågar införa nya rutiner och mer kroppsvänligare vanor. Här kämpar vi för bästa jävla LIVSKVALITÈT, vi har tröttnat på att tvingas hålla tillbaka och bara leva halvbra! Vi är värda så mycket mer, ett riktigt liv som alla andra!

Så vad tror ni, kan det här gänget växa och bli ännu större?! Visst är vi väl liiite fler än bara 60 pers som krigar ensamma där ute?!

Jag tror faktiskt det!

Kom igen och joina oss alla genom att klicka här eller på bilden där uppe!

P.S I morgon bjuder jag på ett bildregn från Båstad (Ja ok, kanske även någon kändis om jag ser att bloglovin fortsätter att öka både ikväll och i morgon…)

See you tomorrow!

10 thoughts on “Bloggen växer!”

Kommentera

