Mat, Självhjälp

Författardag

Hej vänner!

Sitter just nu på en skön uteservering mitt i smeten inne i Göteborg. En krämig cappuccino och en surdegsmacka senare kan jag nyttja min hjärnkapacitet till 100%, vilket är extra viktigt idag då jag vill att min bok ska bli så bra och välskriven som möjligt!

Det är nämligen min första semesterdag och jag har rivstartat med att skriva på boken med stort B.

Och jäklar vad bra det går! Jag tycker länge det har varit trögt att komma igång men idag flödar kreativiteten som tusan.

Hoppas ni har det lika varmt och skönt som jag och att ni passar på att koppla av och är extra snälla mot er själva den här sommaren 2010.

Vi hörs lite senare!

Anna

6 thoughts on “Författardag”

  1. skriv, skriv och låt fingrarna dansa över tangenterna ledda av din intuition och din inre visdom och kunskap.
    det kommer att bli en fantastisk bok, som fyller ett tomrum i äs-litteratur genren!
    hoppas du har haft en skön sommar hittills och kunnat njuta av det vackra vädret.
    har du inte tänkt göra en tur norröver till sthlm snart? jag längtar efter en uppföljning av vår lilla bloggträff 🙂

    kram

    1. Tack ska du ha, härligt med några ”sparkar i baken” emellanåt!

      Än så läge ser det tyvärr dåligt ut med planerna för sthlm, iaf blir det inte under sommarveckorna…

      Läste på din blog att Uppsala är bestämt nu? SPÄNNANDE!!! Glad för din skull, kommer göra dig gott och knuffa på dig i din friskutveckling!

      Kramar om

Kommentera

