Mat

Garden party!

Ja, då har det blivit dags att svira om till något mer casual. Kjol och bikini blir perfekt.

Herregud när det är över 30 grader varmt mår man nästan lite illa av att sitta inne på kontor hela tiden. När jag går för dagen känner jag mig som ett lam som släpps ut på grönbete i det fria.

Umgänge, ordentlig sovmorgon och lite utflykter väntar hur som helst i helgen. Ska bli skoj men jag berättar mer i morgon!

För nu är det dags att jag förflyttar mig ett par våningar ner. Det har blivit hög tid för mig att duka ut i trädgården och tända grillen. Det vankas klassiska hamburgare ikväll.

Hoppas ni alla har det riktigt skönt där ute i värmen.

Sommaren ÄR verkligen här nu!

Med andra ord, om du har svårt att i vanliga fall släppa taget om anorexin, se det som att du går på semester ifrån Ana nu och kommer tillbaka först om några veckor igen. Under tiden unnar du din hjärna lite vila från tvångstankarna och testar att äta exakt så ”friskt” som det bara går under minst en vecka och skippar träningen, ja allt sånt.

TESTA!

Du har INGET att förlora men en massa liv och roligheter ATT VINNA! Du förtjänar lite lugn. Inget farligt händer om du tar dig en paus från ÄS-livet i sommar.

Kom ihåg att du kan alltid gå tillbaka till ÄS igen om du skulle ångra dig!

/Anna


1 thought on “Garden party!”

  1. Hej fina du!
    Hoppas du får en super helg. Låter som du har en hel del skoj att se framemot.
    Kan bara hålla med dig!
    Alla ni där ute som funderar på vad livet utan ÄS skulle vara.
    Ha en testvecka! Eller 2. Eller 3.
    Ni har inget att förlora.
    Bara otroligt mycket att vinna!
    Tack vara Anna vågade jag prova. Och aldrig i livet vill jag tillbaka. Fast det är tungt ibland.
    Å jo, Anna, är snart på väg hem till Sverige. Blir först en kort weekend i slutet på Juli i Stockholm. En födelsedags fest i skärgårn. Sen tar jag med mig paps hit och 2 veckor senare flyger vi tillsammans hem till Norrland för 3 hela veckor.
    Jag längtar så!
    Stora kramar på dig!

Kommentera

