Ätstörningscoach

Bad och jordgubbar

Salta bad och jordgubbar, det är på riktigt sommar för mig!

Så nu tar jag min lilla väska ock åker ut till havet en stund. Len kvällssol är egentligen det allra bästa om man nu måste välja.

Ni får ha överseende men idag är jag inte riktigt på humör för att prata om ätstörningar och självhjälp. Idag vill jag bara njuta och koppla av!

Ligga på stranden och äta jordgubbar. Känna att jag har makt över mitt eget liv och framförallt att jag äger mina egna tankar och styr mina egna handlingar.

Tack för alla guldtips till boken som ni skriver om och kommenterar. Det gör mig jätteglad att ni engagerar er så mycket och vill att den ska bli så bra som möjligt. Har ni fler tips droppa som vanligt en kommentar eller maila mig! Jag blir alltid lika glad!

Ha en fortsatt solig och bra dag!

Anna

3 thoughts on “Bad och jordgubbar”

  1. Jag tror precis som några andra sa om din bok att den skulle blir bra och unik för att du är du och bär på och uttrycker så många klokheter. Dessutom att just fokusera på vad som händer sen – hur finner man livet igen – hur kämpar man med ensamhet och går emot träningsbehov då när nya motgånger i livet möter en? Och gärna också som du ofta gör i bloggen – påpeka det goda, förebilder du har, saker du gör för att må bra! Klart du också skulle kunna vinkla den till att skriva mer om just träningsberoende och funderingar på hur man kan förebygga det, vad gymen skulle kunna göra tex (just det är också en av mina hjärtefrågor :)) Hur som helst skulle det blir en superbok – eller varför inte så småningom – böcker 🙂

  2. Hejhej! Tack för en fantastiskt blogg!Hoppas du haft en skön dag i det finfina sommarvädret.. Tänkte bara tipsa om ett radiprogram som gick på P1 idag kl20.03. Hette något liknande ”matjäveln” kommer tyvärr inte ihåg exakt. Men var ett fint program på kanske 30min och handlade om ätstörningar och förhållande till mat. Kände igen mig och kan tänka mig att många andra också gör det. Programmet gav ändå (i alla fall mig) en positiv känsla. Vore kul om du ville lyssna på det och skriva en liten kommentar eller ”recension” med dina synpunkter och tankar kring det som behandlades i programmet. Återigen tack för en fin blogg med många tänkvärda texter. Lycka till i framtiden och ha en jättebra sommar! Passa på och njut av sommarvärmen 🙂

Kommentera

