Mat, Produkttest

Produkttest: Polarkraft Pumpa

En macka kan bli precis så matig som man själv vill.

Här ovan har Carina Brydling fixat till en strömmingsburgare med Polarkrafts Pumpabröd som ”lock”.

Ser inte så tokig ut.

***

Jag fortsätter strax fylla på med svar från förra frågeomgången.

Men först sticker jag emellan med en liten produktrecension.

Min mackfavorit är fortfarande Frökusar (som jag skrev om här) men nu har jag testat ett nytt bröd och det skadar ju inte att variera sig lite eller hur?

Brödet heter Pumpa och kommer från Polarbröd. Det innehåller hela pumpafrön och smakar liksom frökusarna väldigt gott med mosad avokado, tomat och flingsalt på. Det är viktigt då detta är mitt absoluta favoritpålägg!

Brödet  innehåller inte lika mycket fröer att tugga på som Frökusarna gör men det smakar ändå mycket gott. Jag brukar ha egna hemma-rostade pumpa- och solrosfrön som jag strör över mackan så det lite extra knaprigt.

Det var dagens tips från Anna. Hoppas ni har en skön kväll!

2 thoughts on “Produkttest: Polarkraft Pumpa”

  1. Jag har också testat Pumpabrödet när det kom för några veckor sedan. Helt klart godkänt! Ni som inte har provat, testa!

Kommentera

