Mat

Av med kavajen…

… Och SPARKA av dig skorna!

Att gå barfota är också en riktig vardagslyx.

Säkert har ni förstått vid det här laget att det krävs väldigt lite för att göra mig glad.

🙂

Och så var det FREDAG igen!

Den här veckan har verkligen gått tokfort. Nu har jag precis skyndat hem, slängt av mig kläderna och strax skuttar jag in i duschen för att sedan hoppa i mysbyxorna och därefter äntligen gosa ner mig i soffan framför ”Det Kungliga Bröllopet”. Det börjar redan kl sju ikväll och sen var det nog fest från kl 20.30-22.00 om jag minns rätt? Jättebra, en HELKVÄLL framför teven.

Är det förresten bara jag som tycker att Ebba, Mark och Luuk är fantastiskt duktiga? Kände inte till Ebba jättemycket innan ska jag ärligt erkänna (är inte så intresserad av mode) men hon glänser verkligen framför kameran. Har sett henne i ett par debattprogram tidigare dock. En tjej som alltid tycks ha huvudet på skaft även om det kombineras med en del yta (och varför skulle man inte få lov att göra det?).

Nej, som sagt nu måste jag skynda på lite för att komma i rätt stämning här hemma. På spisen kokar strax jasminris som ska serveras med en schysst kycklingwok och cashewnötter.

P.s Ledsen att jag är så dålig på att svara på era mail och kommentarer men ska bli bättre på det. Lovar!

Ta hand om er!

1 thought on “Av med kavajen…”

Kommentera

