Ätstörningscoach

Friday night

Haaaaaaaaaaaaaaj!!!!!!!

Kl är nu exakt 00.00 och jag ska strax krypa ner i sängen.

Det är HELG!!!!

Ledsen för dålig uppdatering ikväll men så blir det ibland.

Jag har i alla fall varit på mycket bättre humör idag än jag varit tidigare i veckan. Dessutom var nästan hel familjen samlad ikväll och käka middag ihop och jag påmindes återigen om vad jag faktiskt har och inte vad jag saknar.

I morgon blir det en runda på stan. Hoppas vi får lika härligt väder som idag. Äntligen börjar det kännas på riktigt att sommaren är här.

En sak till, det pirrar och värmer i hela kroppen när jag läser alla fina kommentarer och mail som trillar in titt som tätt. Det är verkligen en riktig lyx och egoboost att kunna ta fram och kika på när det känns tungt emellanåt. Ni påminner mig så mycket om vad jag har uppnått och hur jag ska göra för att orka kämpa och fokusera på alla möjigheter som den nyvunna friheten medför

Jag skäms för att jag varit så dålig att svara tillbaka när ni själva är så generösa och delar med er av komplimanger, pepp-talk, tips och råd. Men jag ska svara. Jag lovar att göra det, snart. Jag lovar!

Stor varm god natt kram till alla er. Ni är fantastiska.

Hörs snart igen 😉

Anna

Kommentera

