Ätstörningscoach

Min mamma

Mors dag 30/5 år 2010

Min mamma,

Jag har verkligen ingen aning om du läser den här bloggen. Om du gör det får det gärna förbli en hemlighet.

Kanske läser du men jag anar att du vet att jag skulle tycka att det kändes konstigt och genant.

Så kanske just därför så tiger du.

Men en dag kommer du säkert att hamna här. Och en dag så kanske du läser just det här inlägget.

Då vill jag att du veta att jag alltid har älskat och för evigt alltid kommer att älska dig.

För vad vore jag utan dig?

Mer personlig än så här vill jag inte bli, det blir lätt sentimentalt.

Men det fina vi har ihop är jag fantastiskt lycklig och tacksam för.

Det är lite av en klyscha att döttrar brukar hylla sina egna mödrar som de bästa.

Men i mitt fall är det absolut sant.

Du är den bästa modern på denna jord.

Så grattis på mors dag.

Jag hoppas att du gillar presenten. Jag vet att du behöver den 😉


4 thoughts on “Min mamma”

  1. SKRIV FÖR LIVET KVINNA!

    Seriöst, jag älskar alla orden du fortsätter pränta ner här, allt! Och ja, jag (och många med mig är jag bombsäker på) vill läsa om den friska du, för det är det som ÄR du. Och DU är för bra för att låta en stackars diagnos ta upp din dyrbara tid.

    Man har ju liksom viktigare saker för sig 😉
    Men jag vet, det tar tid att faktiskt upptäcka och lita på det.

    Men lita på dig själv, du är fantastisk!
    Ha en bra vecka tjejen!

Kommentera

