Ätstörningscoach

Tunghäfta?

Nej, snarare tidsbrist (ja, så ovanligt när det gäller mig…)

***

Ofta går jag runt med huvudet fullt av saker som jag vill berätta för er. Ofta småsaker jag som stöter på i vardagen som jag vet skulle göra sig bra som korta inlägg.

Men bara för att jag brukar skriva långa inlägg i vanliga fall så är det precis som att jag då struntar jag hellre i att skriva något alls om jag inte har något vettigt budskap med det jag vill säga.

Jättedumt, för när jag själv läser bloggar tycker jag egentligen inte att det spelar någon roll vad personen bakom bloggen skriver bara den säger hej eller berättar varför den inte skriver… Uppdateringen är väl egentligen det viktigaste?

Vad tycker ni själva?

Den här veckan har varit dålig bloggmässigt. Haft en del att ta igen sen jag landade in förra helgen både jobbmässigt men också privat.

Hoppas ni har en mysig helg!

4 thoughts on “Tunghäfta?”

  1. tack, detsamma!
    önskar dig också en skön och ledig helg. förstår att du haft att göra sen du kom hem från semestern. tar lite tid också att bara landa i vardagen igen kan jag tänka mig.
    härliga bilder du lagt upp! vad har du för planer för resten av sommaren?
    stor kram

  2. Ta det lugnt och landa in i vardagen igen. Stressa inte fram några inlägg, det kommer när det kommer. Det är inte heller längden på inläggen som är viktigast utan innehållet, korta inspirerande inlägg är minst lika välkomna:)! Så skriv och släpp fram alla små saker du tänker på i vardagen…
    Stor kram

  3. Instämmer med flickorna! Tat lungt och stressa inte.
    Älskar dina inlägg, korta som långa. Är alltid intressant att läsa vad du har på hjärtat.
    Kram

Kommentera

