Ätstörningscoach

Bilderna!

Från USA.

Vi närmare oss Los Angeles. Så här ser Arizona ut uppifrån!

***

En av mina favoritbilder, från sunny California.

***

Favoritfrukost på Urth Caffe, bagels med avokado och cream cheese + Iced latte

***

Vid Crand Canyon – ”The Eagle” (titta noga så ser du att bergsklyftan är slipad likt en örn)

***

The Skywalk.

Här promenerar man på rent glas så att det ska kännas som att man går på moln mitt över stupet.

***

Pinkberry – Frozen yoghurt!

***

Underbar 2-timmars tour i Hollywood och Beverly Hills. Open-air bil, solsken och blå himmel.

Rekommenderas!

***

Hm, antar att ni har sett den här skylten förrut, eller hur?

***

Times Square i NYC.

Här ska vi strax ställa i kö för biljetter till Phantom of the Opera.

***

The Staten Island Ferry.

Bra gratis tips om ni vill se frihetsgudinnan och hela NYC utan att betala en enda spänn.

***

Frukost på Le Pain Quotidien. Yoghurt med bär och granola. Ser godare ut än vad den var för yoghurten var väldigt sur.

Själva maten på  Le Pain Quotidien är mycket bättre.

8 thoughts on “Bilderna!”

  1. Åh, hjälp vilka gottigheter du frestar med! Jag vill också till USA och strosa runt i milslånga städer, shoppa, fika på caféer och bara leva loppan. Avundar dig till tusen. Hur var priserna på maten& fika ute? Självklart varierande.. Men ungefär, vad betalade du cirkus för dessa frukostar som du blottade? 😉 ❤

    1. Hej!

      Dollarn har svängt rätt mycket det senaste halvåret (dvs blivit starkare). Om jag minns rätt låg frukosten på Urth runt 80-100:- och yoghurtbägaren på Le Pain Quotidien $8 + dricks ($2 dollar).

      Blir alltid lite dyrare när man serveras maten vid bordet.

  2. Hallå vännen!
    Vilka super fina bilder! Det är verkligen inte svårt att föreställa sig att du haft en underbar semester!
    Åker själv med min familj till solen (för hoppningsvis) om en dryg vecka. Ska verkligen försöka njuta så mycket, á la Anna, som det bara går! Ett perfekt tillfälle att utmana mig själv!
    Kram på dig!

  3. Jag vill med till USA :3
    Vill bara säga att jag läser din blogg och tycker den är jättebra! Kämpar mot ätstörningar jag med, sväng gärna in på min blogg 😉
    Kramar från Felicia

Kommentera

