Ångest, Mat, media, Träning

Mitt träningsberoende i Cosmopolitan

Jag vet att flera har efterfrågat artikeln om Vägen från 37 kg som var med i Cosmopolitan i vintras.

Här är en bild på hur februarinumret såg ut respektive mina egna tankar kring reportaget.

Nu har jag även skaffat mig en ordentligt kamera så även om det är lite sent så går det att läsa hela reportaget nedan om ni missade det tidigare.

Kvalitén är inte den bästa, jag vet. Men om ni klickar på bilden så tror jag det ska gå lite lättare att läsa i alla fall.

3 thoughts on “Mitt träningsberoende i Cosmopolitan”

Kommentera

