Ätstörningscoach

Mer tips om USA?

Har ni fler guldkorn från NYC och LA att dela med er av? Jag reser till LA först i morgon men kommer att gå in här under hela resan (tre veckor) och kolla in det ni skriver under tiden. Så fyll gärna på om ni kommer på något som ni tycker att jag bör se eller göra.

Vill även be om ursäkt om det är någon som inte är ett dugg intresserad av den här resan. Men ”tyvärr” är den en stor del av mitt liv just nu och får därför lite extra uppmärksamhet här  i bloggen. Det är vad min hjärna tänker på dygnet runt.

När jag är borta kommer det dock inte bli helt tomt på bloggen. Kunde faktiskt inte låta bli att förskriva en del inlägg så ni har lite att läsa under tiden som jag är bortrest.

8 thoughts on “Mer tips om USA?”

  1. Bath & Body Works! Dom har produkter som luktar så otroligt gott! Och det bästa mint-läppglanset från C.O. Bigelow.

    Så måste du dricka Mountain Dew också! Do the dew! Haha 🙂

  2. Jag önskar dig bara en grymt härlig resa:)!! Njut av allt…och till sist carpe diem(så långt från ano man kan komma;)

    Stor kram och happy landing:)!

  3. Hejsan!
    Hamnade på din sida av en slump, men jag är övertygad om att det var meningen att jag skulle hamna här.

    Jag känner igen mig i mycket av vad du och dina läsare skriver. Och du skriver så mycket klokt.

    Fällde nästan en tår för att det träffade så mitt i prick.

    Ska se till att titta in här med jämna mellanrum och bli peppad och få hjälp att hålla mig på rätt väg!

    Tack, du gjorde min dag!

    Många kramar!

  4. vill önska dig en underbar resa med en massa spännande upplevelser och möten!! tvivlar inte på att ni kommer att få det toppen 😉
    ser framemot att få höra om allt när du är tillbaka på svensk mark!
    stor kram

  5. Som föregående ”skrivare” vill jag självklart önska dig en fin resa, upplev allt möjligt och omöjligt 🙂 och skratta mycket! Tyvärr har jag inga tips, har aldrig varit i det ”stora landet i väst”.
    Kram!!

  6. Världens godaste hamburgare i Hollywood på ett ställe jag har glömt bort namnet på..eh..fan då. Jag återkommer om jag kommer på’t.

  7. Hej!

    Hittade som föregående läsare in till dig av en slump. Tycker det du gör, på det sätter du gör det,
    hur du använder din enorma viljekraft och kämparglöd till att hjälp andra är helt fantastiskt. Jag beundrar dig för din styrka och inspireras av dina tips. Kämpar på själv och blir allt mer och mer övertygad om att det verkligen går att bli helt återställd från en ätstörning.
    Varma hälsningar u

Kommentera

