Ätstörningscoach

Mer vardagslyx

Små ögonblick som betyder så mycket…

***

Förutom att jag besöker caféet Gildas Rum varje gång jag är i Sthlm så är riktig vardaxlyx för mig även att tända upp mina små ljushörnor. Det gör jag inte varje dag men alltid så fort det är helg.

Med Kate Nashs senaste skiva i bakgrunden, en god bok och en kopp te (Irish Cream) så sover jag snart riktigt gott.

Välkommen hit helg!

1 thought on “Mer vardagslyx”

  1. Åh jag älskar också Gildas rum! Går dit varje gång jag har vägarna förbi Stockholm!

    Din blogg är en av mina allra största inspirationskällor, du skriver så klokt och så sant!
    Sluta aldrig, aldrig skriva! 🙂
    Stora kramar!

Kommentera

