Ätstörningscoach

Helgdax!

Jag har alltid älskat att både läsa och skriva. Men i samma stund som ätstörningarna gjorde entré  så försvann också läs-och skrivlusten. Det fanns helt enkelt inget utrymme över åt kreativitet och fantasi.

Som tur var så kom det här intresset tillbaka rätt snabbt efter att jag slutat träna och börjat normalisera mitt ätande.

Det är ren lyx att låta sig bli uppslukad av en god bok!

*****

Så, nu har jag checkat ut för den här veckan. Det var på tiden! Vem vill egentligen sitta inne när solen skiner så vackert utanför?

Har förresten tänkt på en sak. I takt med min viktuppgång har jag fått rensa ut en hel del kläder. Jag skänker allt till en hjälporganisation. Sist jag åkte dit så slog det mig, varför gör inte alla ”kända bloggerskor” samma sak?

Inga namn nämnda men det är trots allt ganska vanligt att de flesta verka sälja sina kläder på s.k ”bloppisar”.

Varför då? undrar jag. Varför skänker dem inte bort dem istället?!

Så mycket kläder som de verkar ha i överflöd och många verkar dessutom redan ha rätt bra med pengar…

Eller är det något som jag har missat som inte förstår varför de gör så här?!

Jaja, det var ett litet stickspår…

Det som jag egentligen skulle skriva om är att i morgon är det lördag och då hoppas jag att alla kikar in här.

För då kör vi en lördagstävling.

Ledtråd: Vinsterna kommer från underbara Randi Förlag.

Trevlig fredagskväll på er, hörs imon!

3 thoughts on “Helgdax!”

  1. vitsen med att sälja kläderna skulle väl i så fall vara att skänka de insamlade pengarna kan jag tycka…
    hoppas att du får också får en riktigt fin kväll, och helg! 🙂

Kommentera

