Ätstörningscoach

Vårens första cykeltur!

Ett av mina mål till sommaren är att kunna ha både linnen och korta klänningar utan att jag måste dölja mig under tjocka lager av tröjor med risk för att folk annars tycker att jag ser för ”anorexia-smal” ut.

Jag tror faktiskt det är läge för det väääldigt snart!

*****

Nej, hörrni, nu har jag suttit inomhus och jobbat hela dagen och slängt avundsjuka blickar på dem som har promenerat förbi mitt fönster. Inga jackor har dem haft men däremot ett par coola solglasögon!

Det riktigt spritter i benen på mig nu och jag är SÅ SUGEN på att plugga in P1 i öronen och sätta mig tillrätta på sadeln och trampa iväg ut i solskenet innan kvällen är här. Man får ju ta tillvara på de korta soltimmarna som vi har här i Skandinavien och vara glad så länge det vackra vädret håller i sig.

Strax under 20 grader var det någon som sa att det skulle vara… Låter ju nästan för bra för att vara sant så här i mitten av april?!

Senare ikväll blir det hamburgare och klyftpotatis i soffan framför Anna Anka ikväll… ”lillelördag” som man sa förr 🙂

Tittar annars inte så mycket på TV men hennes senaste där hon söker en assistent tyckte jag var riktigt kul förra veckan och skrattade mig i genom större delen av programmet.

Må gott allihopa så hörs vi snart igen!

Kram Anna

3 thoughts on “Vårens första cykeltur!”

  1. Hej,
    Först vill jag bara säga att jag inspireras mkt av din blogg. Den hjälper på något sätt även fast det är sjukt svårt ofta.
    Har inte riktigt förstått din ”boende-situation”, bor du själv eller hos dina föräldrar? För ibland låter det som att du bor med dina föräldrar men ändå som att du lagar maten själv väldigt ofta? Hur tycker du att det funkar och vad är lättast, att äta själv eller med andra, saker som andra lagat? Du kanske har valt att inte skriva om detta av ngn anledning, men svara gärna om du vill 🙂
    KRAM

Kommentera

