Mat, Produkttest

Produkttest: Frökusar

Ny favorit i brödburken!

*****

Jag är förmodligen senast i världen med att ha testat Frökusarna från Fazer. Smakade dem för första gången för två veckor sedan och har ätit minst två skivor om dagen sedan dess. Verkligen en ny favorit hemma hos mig.

Mycket att tugga på vilket jag  gillar. Kul när det MÄRKS att man verkligen har använt massvis med fröer (rostade pumpafrön, solrosfrön och linfrön). Jättegott.

Äter just nu en likadan macka som på bilden och dricker en latte till.

Annars brukar min standardmacka vara med mosad avokado och soltorkade tomater på – prova gärna det!

Tack Fazer för den här goda nyheten!

Rekommenderas.

10 thoughts on “Produkttest: Frökusar”

  1. I morgon ska jag testa frökusar med avokado och soltorkade tomater 🙂 Tack för tipset! Låter jätte gott.
    Och tack igen för din inspiration och motivation!
    KRAM !!!!!!!!!!!!!!

  2. Appropå den där chokladen du efterlyste för ett tag sen. Vet vilken du menar men har tyvärr inte heller sett den på ett tag =( Däremot tycker jag du ska testa Toblerone Fruit & nut; en ny variant som tidigare bara funnits i Tax Free men som nu börjar dyka upp på lite större affärer (ICA Maxi, City Gross bla) Gillar inte Toblerone normalt, men denna har ändå blivit min stora favorit!

  3. synd att det här inlägget inte var publicerat igår, då jag för första gången åt avokado på mackan. hade kunnat toppa med soltorkade tomater då ju! istället gjorde jag en guacamole och hade på en skiva grovt rågbröd tillsammans med lite bladspenat och flingsalt. det kan också rekommenderas! annars är jag trist nog att hålla mig till samma pålägg som jag brukar, leverpastej och kalkon. billigast så!
    har heller inte testat frökusar. får bli nån annan gång. däremot kan jag tipsa om frisk & fröig, också fazer.
    kram

  4. Jag gillade också frökusarna när jag först provade dom. Men nu har jag blivit tokless, och vill knappt tänka på dom. Vet inte varför…

Kommentera

