Ätstörningscoach

Har du varit i USA?

Tips på bra hotell i NY och/eller LA? Hör gärna av dig!

*****

Klickar mig just nu runt på lite olika hotellsajter. Letar efter boende i New York och Los Angeles.

Har du bott på hotell i NY och/eller LA? Var bodde du isf?

Jag letar efter mellanklass hotell, normal standard och nära till kommunikationer och sevärdheter. I LA gärna pool.

Om du vet någon som hyr ut lägenhetsboende får du också gärna höra av dig.

Droppa en kommentar eller maila mig på vagenfran37kg@spray.se

Tack på förhand!

/Anna

14 thoughts on “Har du varit i USA?”

  1. I NY bodde jag på The skyline senast, ett bra väldigt centralt hotell på manhattan till ett överkomligt pris. I LA bodde jag på Hollywood Roosevelt, men det är en aning dyrare..minst sagt. När ska du dit? Med familjen då eller? Kram!

    1. Tack ska du ha! Kollar upp dem imon, alltid bra med tips från personer som själva har bott på hotellet, brukar inte gilla reseguidernas tips.

      Hoppas på avresa i nästa månad. Antingen med ett äldre syskon eller en kompis. Vi har inte bestämt allt till 100% ännu.

      Kram och tack igen!

  2. när jag var i NY bodde jag på Larchmont Hotel. Det är långt ifrån lyxigt, det finns ingen frukostbuffe eller liknande MEN det ligger i Greenwich Village vilket betyder att det är nära till allt. Och billigt. Väldigt mysigt!

  3. Hej!

    New York:
    Testa Herald Square hotel, billigt och EXTREMT BRA läge. Dock ingen frukost, men det vill man ändå äta ute på stan. Missa inte restaurangen The Strip house i SoHo. DEN ÄR UNDERBAR! Ha en trevlig resa!

    1. Kikade in som hastigast och jag gillade det jag såg. Hade fått lite utmärkelse också ju 🙂 Vet att jag är ute lite i sista minuten, mkt är säkert bokat redan. Ska boka så fort min vän är tillbaka i Sverige igen.

      Tack!
      /Anna

  4. Ja minns inte vad hotellet vi bodde på hette, men det var väl hyfsat lyxigt. Blev dock sugen på att bo på St Marks Place, tror hotellet där heter St Marks hotell. Det är ju punkgatan i NY, en mysig gata med roliga affärer. Kanske risk för stökiga gäster dock, men kan ju passa om man gillar det. 😛

Kommentera

