Ätstörningscoach

En kvällshälsning

Ensam är inte stark.

Ja, otroligt kliché men SÅ sant.

****

Jag hade egentligen tänkt lägga bloggen åt sidan idag men känner att jag måste i alla fall få iväg en hälsning innan jag går och lägger mig.

TACK SNÄLLA, för alla fina, peppande, kloka kommentarer och mail.

Jag har läst ALLT men har bara inte orkat svara ännu (ifall ni undrat varför jag inte svarar?).

Ert enorma stöd och uppbackning har idag fungerat som ett stort mjukt jätteplåster mot min själ som för tillfället blöder likt ett vidöppet sår (hm, skum liknelse, men tror ni fattar).

Det är svårt att uttrycka i ord hur otroligt tacksam jag är över att ha er där ute någonstans. Har sagt det förr men jag är 110% övertygad om att jag har bloggsfärens absolut mest intelligenta och omtänksamma läsare. Tack igen för att ni finns och bryr er.

Det blev en lite bättre dag än igår. Men mer om det skriver jag imorgon.

Ville som sagt bara tacka för att ni bryr er, engagerar er, orkar läsa och KÄNNER tillsammans med mig.

Ni vet verkligen vad jag pratar om.

Det behövs inte så långa förklaringar eller så många ord från min sida för att ni ska förstå. Det gillar jag.

Jag tycker om er jättemycket. Är så himla ledsen för att den här påskhelgens inlägg blev allt annat än färgsprakande.

Hörs igen imon!

Hårda kramar

/Anna

3 thoughts on “En kvällshälsning”

  1. Allt kan inte vara färgsprakande. Att du delar med dig ändå är så otroligt starkt. Hoppas att du känner dig lite bättre idag och ännu lite bättre imorgon. Många stora påskkramar

  2. Håller med Madde, allt du skriver kan inte vara glatt! Livet innehåller ju alla färger inte bara de glada och uppiggande och din blogg speglar ju ditt liv! Kram!

  3. Hej kär DU..
    Glöm för allt i världen inte bort att du är en människa också. Bara för att du skriver denna otroligt inspirerande blogg så är du inte omänsklig..ALLA har såna där dagar då vi är ensamast och ”svagast” i världen, iaf som vi känner. Skillnaden är att du berättar om dem, vi gör det inte..Tillåt dej att ”falla” ibland och få nya krafter till att ta dej tillbaka..Jag tänkte skriva en längre kommentar senare om ensamheten för jag har känt/känner så igen mej..
    Kämpa på tjejen..
    STÖRSTA kramen från kristin

Kommentera

