10 thoughts on “Härliga söndag!”

  1. En så underbar blogg. Jag läser den varje dag och efter att jag har läst ett blogginlägg så blir jag alltid så peppad och motivationen till att bli frisk bara stiger, det är underbart att läsa din fantastiska blogg. Kram!

  2. Hej!
    Måste få säga att jag är väldigt imponerad över hur du kämpar på, förstår att det måste svårare än vad många tror.
    Jag har en liten fråga till dig; Vilka yttre faktorer anser du ha påverkat/inspirerat dig mest under tiden då du var sjuk?
    varma hälsningar/ Erika

    1. Beror på vad du menar med ”yttre faktorer”?

      Men när jag äter ordentligt flyger tiden jmf med dagarna som jag svalt. De var långa och sega och jag bara gick runt och ”fanns till”.

      Känslan av att ”bara vara” var otroligt frustrerande. Jag gjord einget vettigt. Läste jag en bok fattade jag inte vad jag läste. Kunde läsa om samma sida två gånger utan att något fastnade. Långsamt gick det upp för mig att det var hjärnkapaciten som gått ner på sparlåga.

      Så fort jag började äta kände jag att jag deltog i livet på ett helt annat sätt. Jag orkade skaffa mig en mer betydelsefull och aktiv tillvaro än när jag inte åt tillräckligt.

      Vet inte om det var svaret på din fråga..?

      Kramar
      Anna

  3. Hej Anna 🙂
    Det jag menade med frågan var vilka faktorer(såsom media, internet, umgänge etc.) som triggat och påverkat dig mest under sjukdomens gång?
    kram Erika

Kommentera

