9 thoughts on “Gissa var jag har varit idag..?”

  1. IKEA! =)=)=)
    Hela eftermiddagen har jag haft dig och din blogg i tankarna… tanken som snurrat har varit: pizza vs. nyttiga tråkiga kokta morötter… Och tro det eller ej! Men tack vare dig blev det pizzan, och jag känner mig mer nöjd än på mycket länge!!! Tack för att jag fått tillbaka mitt liv!
    Ny bloggträff snart?! Keep Rocking!

    1. Hej Sara!

      Visst var det Ikea! Bra gissat där – mitt i prick, hehe 🙂

      Gott med pizza – fortsätt så och låt inte pizzan få överskugga den här måndagen. Det är först när du kan låta bli att kompenationsäta för gårdagens matintag som du verkligen är på väg i rätt riktning och slutar att stå kvar o stampa i ÄS-träsket.

      Bara en liten påminnelse ifall du inte redan gör det! 😉

      Ny bloggträff? Det kommer bli av absolut men just nu har jag svårt att säga exakt när. Jobbar väldigt mkt nu och det är svårt att få tiden att räcka till som det är just nu… Men en bloggträff står uppskriven på ”to-do-list” så håll ut.

      Den kommer!

  2. ÅH, jag måste ta mig en tur till IKEA snart också – jag älskar köttbullar, färdiggjorda – jo, jag vet att ”snobbmatmakarna” vänder sig i graven när jag säger det men jag tycker att de färdiggjorda är supergoda och min standardrätt på restaurang är stående – köttbullar, potatis och lingon, måste vara lingon 🙂

    Ha det gott!

  3. skulle också vilja åka till IKEA igen! mest för att intala mig själv att det inte alltid behöver vara hemskt. sist had ejag och mamma nämligen en mardrömsupplevelse där…

      1. både och kan man säga…det var sjukt mycket folk så vi cirkulerade runt i kanske 40 min för att parkera. när vi skulle äta var det sjukt lång kö så allt slutade med att jag fick springa över till ICA för att bara få i mig något då jag höll på att svimma. sjukt läskigt och något som fick både mig och mamma i chocktillstånd. tror att vi är över det nu dock, så IKEA ska det nog kunna bli igen:)

  4. Elin: Usch, det lät läskigt. Förstår bådas panik.

    ÄS förstör så otroligt mycket för både den som är drabbad och ens anhöriga…

    Ju snabbare man kan ta sig ur det desto bättre.

Kommentera

