Självhjälp

Varm inombords

Ni säger att jag ger så mycket till er, men om ni bara förstod hur fina och inspirerande som ni själva är?! Kan man bli annat än glad och sprallig när det trillar in sådana här fantastiskt fina mail..?

”Vill bara säga att du är den underbaraste, bästa, klokaste människa som har vart i ett par skor!!

Jag har ju haft en rejäl svacka nu ett tag som du säkert märkt i mina mail.. men igår satt jag hela dagen och läste igenom din blogg i från första ”bladet” och nu är ja värkligen super peppad igen tack vare dina kloka ord och härliga erfarenheter (båda fram- och motgångar)

Känns så tryggt att kunna få tillbaka kämparglöden igen! så du ska ha ett stort tack till detta >^^ ❤ förstår inte hur du kan skriva på ett så bra sätt man blir så glad och peppad att vilja lyckas när man läser om din väg mot ett friskt liv för vi har ju trots allt samma mål 🙂

Ha en supersöndag kramar!! Martina”

7 thoughts on “Varm inombords”

  1. och hon har alldeles rätt. det är så bra att få följa någon som har ett mål, och även om du inte alltid klarar det eller inte alltid känner att du orkar kämpa så skriver du bara kämparinlägg vilket gör att andra (och jag) verkligen inspireras. du väljer att skriva starka och positiva inlägg och jag är så tacksam för det.
    en säker punkt som gör att man inte känner sig så ensam. varje dag bråttas jag med tanken att ”det jag gör, att äta och inte kompensera, är fel”. för det är inte fel. bara för att det finns de som tycker att det är rätt att svälta sig betyder det inte att det är så. det rätta är att ta hand om sig själv och kämpa för ett värdigt liv.
    nu reser jag bort igen (var hemma 12 timmar) i tre veckor och jag kommer sakna din blogg så otroligt mycket. men jag kommer kämpa på på andra sidan jordklotet.
    KRAM anna, du är så fin!

  2. Hej!
    Bra blogg men måste den heta ”vägen från 37kg”. Det första jag tänkte var ”jag MÅSTE väga 37kg”.

    är nog jag som är rätt dum. men var bara en tanke.

    1. Bra synpunkt. Tanken med namnet var att jag tänkte på bloggen ”Vägen från 137 kg”, jag gör ju motsats till vad den tjejen gör och jag tyckte det var lite kul just då är jag startade bloggen. Har dock funderat på ett annat namn men nu är det så inrotat så det e svårt det där…

      Samtidigt måste man försöka tänka logiskt att bara en siffra är rätt betydelselös, du vet ju inte hur lång/kort jag är, eller hur? Men förstår hur du menar att det e svårt att tänka logiskt ibland när ÄS får bestämma…

      1. Hej!
        Ok då vet jag lite mer – hoppas ändå du kan tänka över det lite till. Fast jag kan ju lämna bloggen också så slipper jag bli triggad. Jag är så fruktansvärt lätttriggad så du får ursäkta.

Kommentera

