media, Självhjälp

Ni är helt galna

*****

Ber om ursäkt för taskig bild men om ni klickar på den så ska den förstoras automatiskt.  Var helt enkelt bara tvungen att ta en print screen. Höll nämligen på att trilla av stolen när jag fick rapporten över den senaste besöksstatistiken. Från 771 views till närmare 13 000 på sex månader och med en så smal nisch som den här bloggen trots allt har… Wow!

Det glädjer mig naturligtvis att ni är så många som vill kunna må bra och få leva det friska liv som ni så väl förtjänar.

Samtidigt blir jag lite rädd för det bekräftar det som jag tidigare trott, att i landet Sverige bor väldigt många som mår väldigt dåligt.

Varför då?!

6 thoughts on “Ni är helt galna”

  1. ja det e hemskt att många mår så dåligt, men underbart att DU finns som stöd!

    Hur gick bloggträffen igår? Har väntat o väntat på att du ska skriva om det för jag är sååååå nyfiken!
    Kram

  2. håller med om att det är både upplyftande och skrämmande..härligt i alla fall att så många hittat till just denna blogg som faktiskt uppmuntrar till ett friskt liv och inte drar en längre ner i sjukdomen! 🙂

  3. Sådär var det (tyvärr?!) för MEJ också!
    När jag i somrad, förra året, erkände att
    jag hade haft ÄS o fortf hade lite kvar av det,
    gick jag typ fr 2 läsare/besökare till över 100!!

    Och så högt (tom över) var det sen fram tills
    ja, ungefär en månad sen nu, då jag skrev
    att jag inte längre har nåt problem m det och
    känner att jag måste gå vidare o skriva om nåt
    annat i bloggen – just för att komma vidare i mitt
    friska liv nu!
    Då skönk antalet besökare SÅ DRASTISKT, så det är
    SKRÄMMANDE!!!
    Då kan man nog misstänka att dessa fd. besökare,
    alla lider/har problem m en ÄS!! (?)
    Eller va tror du?

    Tråkigt att tappa så många besökare,
    men ändå…SKRÄMMANDE att de inte vill
    fortsätta läsa bloggen pga den anledingen!!

  4. Hej,

    Ville bara säga att det inte är alla som läser din blogg som mår dåligt. Jag själv har inga problem med ÄS, men jag hamnade på din blogg av en slump och nu läser jag dig regelbundet. Man blir så glad av att se hur någon går från att må så dåligt till att få ett fungerande liv.

    Jag tycker det är så starkt det du gör, och jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer nå en plats där det inte är lika mycket av en kamp, utan något som kommer helt naturligt.

    Lyckar till och ta hand om dig!

    1. Ah, intressant att du skriver det. Har funderat ibland på det nämligen ”…undra vem det är som läser, hur många har egentligen kopplingar till ÄS?”

      Tack ska du ha för din kommentar!

      Varma kramar,
      Anna

Kommentera

