Mat, Självhjälp

Lyckad bloggträff!

Hej på er!

Efter en smockfull inbox och med uppmaningar om att jag ”…bara mååååste skriva” så ger jag här en snabb rapport” från bloggträffen igår.

Ja! Träffen blev av (wiiiiiieeee!) även fast att vi var ganska få som kom.

Men hur som helst så tror jag nog att de som kom instämmer när jag säger att vi hade sjuuuukt himla jättemysigt och trevligt! Tiden flög iväg, kändes som vi skulle kunna sitta kvar där hela kvällen/natten och bara prata…

Eftersom jag fortfarande inte har min egen dator så hinner/kan jag tyvärr varken skriva eller lägga upp några bilder just idag. Åker hem imon så då lovar jag att lägga upp ordentligt med både bilder och text här på bloggen.

Så ni får allt ge er till tåls lite till och ha tålamooood…!!
Jättekul att ni bryr er och är så nyfikna!

Nu vankas det strax lördagsmys här. Hur ser din kväll ut?

*****

Snacks och guacamole!

5 thoughts on “Lyckad bloggträff!”

  1. va kul att träffen blev av! hoppas verkligen att ni hade trevligt och att det blir fler träffar? =)
    grattis förresten till statistiken! det beror helt klart på en fantstisk blogg 😉

  2. Bloggträff låter grymt kul men undrar om jag skulle ha tillräckligt mycket med mod för att våga delta. Dessutom så bor jag i stan som gud glömde, Västervik. Långt bort från cicilisationen haha
    Ha en skön söndag!
    /Maria

  3. tack för en härlig kväll i fredags! hade verkligen jättetrevligt och är så glad att jag tog mig iväg och mötte er båda 🙂 log för mig själv hela vägen hem på tåget, det ger så mkt positiv energi att träffas!
    hoppas verkligen att det inte dröjer så länge tills det blir tillfälle att ses igen!

    stor kram

Kommentera

