Ätstörningscoach

Påminnelse bloggträff på fredag!

Tänk vad många härliga Caffè latte som jag har framför mig?!
Älskar skiten!

*****

Sitter på Roberts Coffee nu och sörplar i mig en krämig Caffè latte. Härligt att titta på folk samtidigt som jag skriver om lite idéer för bloggen.

Kreativiteten flödar verkligen så fort man lämnar hemmet och gör något man inte brukar! Är det samma sak för er?

Miljöombyte, business, small talk, människor, kaffe och gott fika är mumma! Vi behöver det. Och särskilt mycket – vill jag understryka – vi med ätstörningar som har en farlig förmåga att isolera oss.

Och hörni, ni glömmer väl inte bort bloggträffen på fredag? Ni som fortfarande inte har bestämt er, kom dit, vettja!

Jag lovar att jag är minst lika nervös som ni… vill dessutom hävda att jag kanske t.o.m är snäppet värre…

Så kom, droppa en kommentar/maila mig om ni är sugna! Detaljerna om bloggträffen hittar ni här.

Det skulle vara superskoj!

7 thoughts on “Påminnelse bloggträff på fredag!”

  1. ååh, jag vet inte om jag vågar faktiskt. jag är nog väldigt feg vilket jag funderat på. och orolig.
    jag heter ju inte mitt riktiga namn heller på min blogg.
    och vad kommer folk tycka?
    haha jag blir helt orolig. jag får se om jag vågar. enligt mitt tvångsmässiga matschema-huvud måste jag äta middag den tiden också.
    bara för det känner jag mig sjukare än vad jag är.

    1. Äsch, det är inga problem Vanja. Mer eller mindre alla bloggar ju under andra namn idag så oroa dig inte för det. Det blir ingen överraskning.

      Se det som en chans att göra något som du inte brukar och ät middag där… finns mkt alla välja på. Skulle vara jätteroligt om du ville komma 🙂

      Många kramar,
      Anna

Kommentera

