Ätstörningscoach

Bloggträff i veckan

Många har skrivit och frågat om den utlovade bloggträffen som det har varit en del snack om. Anledningen till att det dröjt är för att jag inte bor i Stockholm själv längre.

Men det verkar som att träffen trots allt måste bli av just där eftersom majoriteten av er som verkar vilja komma tycks finnas där…

Lite längre fram tycker jag att vi ska ha en bloggträff i en annan del av landet också, vad sägs som Göteborg eller Malmö? Har jag möjligtvis några läsare där som skulle vara intresserade? Hör av er isf!

Eftersom jag har ett par möten även denna vecka i STHLM så verkar det i nuläget som att jag kommer vara där uppe torsdag-fredag. Om allt löser sig med mina flyg- och tågbiljetter så tänkte jag föreslå en bloggträff i den här veckan!

Tid: Fredagen den 29/1, kl 18.00

Plats: Bolero Café (Klarabergsgatan 25)

Ska dessutom tillägga att jag aldrig varit på Bolero Café så jag har ingen aning om hur det ser ut där. Men tack vare ett av tipsen som jag fick tidigare i kommentarsfältet så verkar det som att det ska vara riktigt mysigt och man ska ha mycket att välja på.

Men därför vet jag inte hur det ser ut med sittplatser, någon som vet det och som har varit där? Funderar på om man ska boka platser men det kanske är lite svårt innan vi vet hur många vi blir? Vi kan väl börja så i alla fall att ni som vill träffas en stund på fredagskvällen lämnar en kommentar/mailar mig så möts vi upp utanför Bolero Café. Alternativt får vi helt enkelt gå någon annanstans om det skulle vara fullt?

Jag vill även lämna ett utrymme för viss flexibilitet. Mycket beror nämligen på när jag måste åka tillbaka, det är inte jag som bestämmer det tyvärr. Jag får mer info om detta imorgon måndag.

Men om det nu skulle bli så tråkigt att träffen måste ställas in så verkar det trots allt som att jag flyttar tillbaka till STHLM inom en relativt snar framtid och då kan vi ju bloggträffas så mycket ni vill. Bara så ni vet det.  😉

Bilder från Bolero Café

8 thoughts on “Bloggträff i veckan”

  1. vad kul att träffen äntligen blir av! 🙂 jag kommer, absolut. har heller inte varit där, men gått förbi ett antal gånger och alltid tyckt att det ser så mysigt ut.
    ser framemot fredagen!

    kram

  2. jag hade oxå velat komma men har ine möjlighet att ta mig upp till sthlm nu till helgen men absolut en annan gång 🙂 lr om det blir en träf i gbg ist lite närmre :)hoppas ni får en kanon kväll iaf! tråkigt att man missar det kramar

  3. Vad kul att det äntligen blir av! Jag tror jag kan på fredag. Har dock aldrig varit på där så jag vet tyvärr inte hur det ser ut med platser…

Kommentera

