Mat

Lite bilder från festligheterna

Här kommer nu de utlovade bilderna från ett par härliga dagar i Sthlm!

I ”källaren” på Baresso/Östermalm

*****

Baressos mysinredning

*****

Kockarna på Beautiful Business Award får kämpa hårt

*****

En liten munsbit!

*****

Från prisutdelningen på Beautiful Business Award

*****

Påse med spännande innehåll!?

*****

Hårspray från Bobbys, Vitamin Water, Frömix från Exotic Snacks, ekologiskt grönt te (”Senchapulver”) från Yuko Ono Sthlm, handgjort smycke från af Risling, ”Driva eget-tidningar”, lip care från Olivia by CCS, body butter från Korres, m.fl!

*****

Somnade på tre röda…!

*****

7 thoughts on “Lite bilder från festligheterna”

  1. hej!
    jag har skrivit flera olika inlägg om Utmaningen, även vad jag ska utmana mig själv med. Ska idag hinna med att skriva ännu ett med direkta länkar till alla inlägg om utmaningen…
    massa kramar!

  2. ser ut som du har haft det riktigt bra i sthlm! baresso café har jag varit på, vid södra station. är nog någon slags kedja. var det bra där vid östermalmstorg? trevligt att få med sig en goodiebag från eventet också 🙂 hur gick arbetsmötena? gav de någon utdelning?

    kram

    1. Jag gillar Baresso för inredningens skull (tror oxå det är en kedja, frisör + café typ…)
      På ÖStermalm är det en rätt stor lokal med både över-och undervåning. Man har en sådär härligt gammeldags inredning, små värmeljus, kuddar, filtar, stora gamla bord och stolar och mattor, etc. När jag var där var det KNÄPPTYST men vad jag förstått brukar man spela musik där nere… perfekt sitta o jobba/läsa på iaf.
      Dock var det lite kallt i källaren så man bör nog ta en tjock kofta på sig.

      Jag har fått svar på några möten och det blir väl en fortsättning på det här kan man väl säga. Inget är 100% spikat ännu, jag vill själv veta lite mer om villkoren först innan jag bestämmer mig. Men jag håller tummarna för att det blir som jag vill.

      Trevlig fredagskväll!

Kommentera

