Ätstörningscoach

Vem är du?

Jag är supernyfiken på att få veta mer om vem ni läsare är. Ni vet ju redan så mycket om mig, nu vill jag veta vem du är och vad just du gör här!

Man kan klicka för flera alternativ och ni är givetvis anonyma. Om några dagar kommer jag redovisa den genomsnittliga läsaren av ”Vägen från 37 kg”.

Klick, klick!

1 thought on “Vem är du?”

  1. har du tappat hår pågrund av din anorexia? jag har.. slutar aldrig är hur mycket som helt som jag redan har tappat, även fast jag nu äter och har gjort det ett bra tag så kommer det nu efteråt 😦 isåfall berätta om de i ett blogg inlägg skulle bli jätte tacksam beöver få veta! om ur mycket andra tappar och så.

Kommentera

