Ätstörningscoach

Älskar att sova

Det har varit en lång dag, kom hem nyss!

Klockan står på halv sju… usch bara drygt 7 timmars sömn om jag går och lägger mig nu. På tok för lite! Jag som verkligen har ”lärt mig” uppskatta att sova ut ordentligt sen jag började skippa träningen. Plötsligt fanns det ingenting längre att rusa upp och stressa iväg till gymmet för. Skönt så.

Dagen blir inte förstörd om jag sover så länge jag vill. Tvärtom är det otroligt härligt när livet inte blir så inrutat.

Men imon är det jobb som gäller så då måste jag tyvärr gå upp tidigare än jag egentligen vill… men det är trots allt fredag. På lördag stänger jag av larmet och alla måsten. Då tar jag helg 🙂

God natt på er! Sov gott!

Kommentera

