Mat

Gottegris!

Ja, vad fan jag vet att det är alldeles för tidigt för skumtomtar men jag har ju redan börjat med julfika som ni vet så då kan jag ju lika gärna löpa hela linan ut. Har sneglat länge på skumtomtarna och idag åkte det ner två påsar, en med rosa/vita skummisar och en med chokladdoppade tomtar.

Det blir smaskens till Paradise Hotel ikväll.

P.s Lovar dock att inte köpa hem glögg och julmust ännu även om jag e grymt sugen, det måste jag säga. Men jag måste hålla mig till 1:a advent, det är bara bra att ha saker att se fram emot.

2 thoughts on “Gottegris!”

Kommentera

