Ätstörningscoach

Lär känna mig!

Regnbåge

För att ni ska lära känna mig lite bättre 🙂

Favoritland: USA
Favoritresmål: London

Drömresmål: Japan

Min bästa egenskap: Positiv, energisk, pigg

Vilket djur identifierar du dig själv med: Gepard kanske? Smart o smidig

Favoritkändis: Blir glad att både se och höra Alexandra Dahlström

Snyggkändis: Tyra Banks är fruktansvärt vacker

Lyssnar på: Lykke Li o liknande pop indie, m.fl

Favoritfilm: Den gröna milen kan jag se hur mng ggr som helst

Favoritpålägg: Leverpastej m smörgåsgurka, även mjukost, hummous och avocadokräm

Bästa bok: En komikers uppväxt, Ett ufo gör entre, Jenny (Jonas Gardell) Även Kajsa Ingmarssons Små citroner gula m.fl

Fikar helst: Gärna glass eller morots-eller kladdkaka

Godis: choklad 

Favoritglass: Sia Glass Marängsviss

Favoritlåt: Just nu Lalehs ”Storebror”

Bästa veckodag: Fredag!

Kaffe eller te: Koffeinfritt kaffe, rött o grönt te

Mat: Älskar sushi och plockmat som spansk tapas o libanesiskt. Äter helst med händer eller pinnar!

1 thought on “Lär känna mig!”

Kommentera

